خانه پوشش دیوار کاغذ دیواری آلبوم های کاغذ دیواری البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA / کاغذدیواری کادنزا cadenza

البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA / کاغذدیواری کادنزا cadenza

8 خواندن دوم
دیدگاه‌ها برای البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA / کاغذدیواری کادنزا cadenza بسته هستند
0
192
البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA

البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA کالکشنی از زیباترین طراح های کاغذ دیواری با طراحهای مدرن و پتینه ای ،با طیف رنگ روشن مناسب فضا پذیرایی و طرح های هندسی با رنگ بندی متنوع مناسب دفتر کار و خواب اتاق می باشد.طرح های کاغذدیواری پتینه ای و ساده این البوم قابل ست کردن با تمام پترن های موجود در سایر البوم را دارد.

قیمت کاغذدیواری البوم کادنزا CADENZA  : تومان ۳۶۵۰۰۰۰          
جهت استعلام و قیمت همکاری:لطفا مشخصات همکاری(کارت ویزیت فروشگاه یا دفتر کار)در واتساپ ارسال فرمایید.
  شماره واتساپ سفارشات :۰۹۱۵۰۰۴۸۴۹۶
در میان برندهای کاغذ دیواری با کیفیت،قیمتی مناسب دارد، برای دریافت قیمت بروز  و استعلام موجودی به شما پیشنهاد میکنیم که با فروشگاه یا پشتیبان تماس بگیرید.۰۹۱۵۰۰۴۸۴۹۶(پشتیبان ۲۴ساعت)
امکان خرید البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA به صورت تلفنی و حضوری برای شما عزیزان وجود دارد،برای مشاهده‌ی آدرس فروشگاه به صفحه‌ی تماس مراجعه کنید.بازدید از شوروم با هماهنگی قبلی(جهت هماهنگی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید -۰۵۱۳۷۲۹۸۳۴۳-۰۹۱۵۰۰۴۸۴۹۶)

کاربرد: اتاق نشیمن ، اتاق خواب | کاغذ دیواری ساده،،کاغذ دیواری پتینه،کاغذدیواری هندسی و مدرن،کاغذدیواری ساده

رنگ کاغذدیواری البوم کادنزا CADENZA : کاغذ دیواری نقره ای ، کاغذ دیواری بژ ، کاغذ دیواری طلایی ، کاغذ دیواری کرم،کاغذدیواری استخوانی،کاغذدیواری سفید،کاغذدیواری ابی،گاغذدیواری صورتی،کاغذدیواری اکلیری و براق،کاغذدیواری شاین

نوع کاغذ دیواری:pvc قابل شستشو   |  سطح پوشش کاغذ دیواری: ۵٫۳۰ متر مربع   |    سطح پوشش هر رول : ۵/۳۰  |     عرض کاغذ دیواری: ۵۳ سانتیمتر   |   طول کاغذ دیواری: ۱۰ متر

امکان خرید البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA  به صورت تلفنی و حضوری برای شما عزیزان وجود دارد،برای مشاهده‌ی آدرس فروشگاه به صفحه‌ی تماس مراجعه کنید.بازدید از شوروم با هماهنگی قبلی(جهت هماهنگی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید -۰۵۱۳۷۲۹۸۳۴۳-۰۹۱۵۰۰۴۸۴۹۶)

کاربرد: اتاق نشیمن ، اتاق خواب | کاغذ دیواری ساده،،کاغذ دیواری پتینه،کاغذدیواری هندسی و مدرن،کاغذدیواری ساده

اگر سوالی در رابطه با البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA  و دارید و نیاز به راهنمایی در طراحی دکوراسیون دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید۰۹۱۵۰۰۴۸۴۹۶-۰۵۱۳۷۲۹۸۳۴۳
ما در فروشگاه دکوراسیون داخلی الکا با جمع‌آوری بهترین‌ آلبوم‌های کاغذ دیواری، سعی خود را کرده‌ایم که مجموعه ای از بهترین آلبوم‌ها را با بهترین قیمت به شما عرضه کنیم
جهت مشاهده سایر آلبوم‌های می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر سایر البوم های کاغذ دیواری و البوم های تخفیف دار را مشاهده کنید.
✔️ لطفا قبل از تماس با فروشگاه، موارد زیر را مطالعه نمایید.

  1. قیمت براساس رول می‌باشد.
  2. تمامی کاغذ دیواری‌ها قابلیت شستشو را دارند.
  3. به رنگ عکس‌ها اطمینان ندارید؟ برای اطمینان، مدل کاغذ دیواری را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما، از مدل مورد نظر عکاسی و ارسال کنند.
  4. پذیرش نمایندگی نداریم.
  5. بار شما کمتر از ۳ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد
  6. امکان صدور و ارسال فاکتور از طریق واتس‌اپ وجود دارد.
نصب کاغذدیواری البوم کاغذدیواری کادنزا CADENZA :
نصب انواع کاغذ دیواری نیاز به مهارت و تجربه دارد اگر می خواهید هزینه و وقت شما از بین نرود حتماٌ به این نکته توجه کنید ،نقص در کار نصب هر قدر کوچک باشد باز هم کیفیت و عمر کاغذ دیواری را کاهش داده و  زیبایی که از آن انتظار داشته اید به دست نخواهید آورد.گروه معماری الکا با کادری مجرب و نصابان با تجربه و اموزش دیده تحت نظر اتحادیه تزیینات داخلی مشهد اماده همکاری و ارایه خدمات به همشهریان گرامی می باشد.
نصب کاغذ دیواری در تهران و مشهد:قیمت نصب کاغذ دیواری براساس هر رول محاسبه می‌شود، همچنین عرض هر رول در قیمت کاغذ دیواری تاثیر گزار می‌باشد، برای دریافت قیمت نصب کاغذ دیواری در مشهد با فروشگاه تماس بگیرید.نصب کاغذ دیواری حتما باید توسط نصابان حرفه‌ای صورت گیرد، چرا که کنار هم قراردادن گل‌ها در کنار هم باید یک دست صورت گیرد، ما در فروشگاه الکا این ضمانت را به شما می‌دهیم که کار توسط نصابان ما، بسیار دقیق و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.
چنانچه شما در شهرستان سکونت دارید، برای نصب کاغذ دیواری دو راه دارید، ۱. کار را به نصابان ما بسپارید، با این تفاوت که شما باید هزینه‌ی رفت و آمد نصاب را بدهید.۲. شما یک نصاب از طریق اپلیکیشن دیوار پیدا کنید.پس از اینکه محصول به دست شما برسد، همکاران ما جهت ارسال نصاب با شما هماهنگی‌‌های لازم را انجام می‌دهند، فقط توجه داشته باشید که هزینه‌ی نصاب از خرید کاغذ دیواری جداگانه محاسبه می‌شود.
چگونه از آسیب دیدن کاغذ دیواری جلوگیری کنیم؟ استفاده از قرنیز در پایین دیوار باعث میشود  از آسیب  دیدن در برخورد با وسایلی همچون  جارو برقی و … در امان باشد و طول عمر کاغذ افزایش یابد.جهت مشاهده سایر محصولات مرتبط بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قرنیز و ابزار الات تمام کنندهدرخواست طرح کاغذ دیواری
برای همه ی ما اتفاق افتاده باشد که طرحی را در فیلم، سریال و یا حتی مکانی دیده ایم و شیفته ی آن شده ایم  و یا طرحی را در مکانی دیده ایم و قیمتی بالاتر از انتظار ما را داشته است.پیدا کردن طرح دلخواه میان هزاران هزار طرح کاغذ دیواری موجود در بازار و اطلاع از قیمت منصفانه آن کاری بسیار دشوار و زمان بر و حتی گاها امکان پذیرنیست.از آنجا که هدف گروه معماری الکا  کمک به مصرف کنندگان و رفع دغدغه های آنان میباشد.جهت ارسال عکس و استعلام بر روی پیام رسان مورد نظر زیر کلیک کنید.
تلگرام جهت استعلام
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط
بارگذاری بیشتر توسط مدیریت سایت
بارگذاری بیشتر در آلبوم های کاغذ دیواری
نظرات بسته شده است.

همچنین ببینید

البوم کاغذدیواری تسلا TESLA / قیمت کاغذدیواری تسلا TESLA

البوم کاغذدیواری تسلا TESLA کالکشنی از زیباترین طراح های کاغذ دیواری با طراحهای مدرن و پتی…