خانه پوشش کف پارکت لمینت مقالات پارکت چگونه بهترین پارکت پذیرایی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین پارکت پذیرایی را انتخاب کنیم؟

1 خواندن دوم
دیدگاه‌ها برای چگونه بهترین پارکت پذیرایی را انتخاب کنیم؟ بسته هستند
1
2,702

 

پارکت های طرح چوب

بدون تردید چوب از بهترین متریال در طراحی داخلی است. پارکت چوبی زیبا و چشم نواز است. چوب طبیعی بسیار گرانقیمت و کمیاب است. اگر از طرفداران چوب هستید و به دکوراسیون چوبی علاقه مندید، پارکت لمینت طرح چوب را انتخاب کنید. لمینت نوعی کفپوش چند لایه است که تحت فشار و حرارت و با چگالی بالا تولید شده است. اگر چه ماهیت پارکت لمینت چوب طبیعی نیست ولی به سختی می توانید طرح چوب لمینت را با پارکت چوبی تشخیص دهید. پارکت پذیرایی با طرح چوب بسیار ارزان تر از متریال چوب طبیعی است.

 

انتخاب پارکت پذیرایی طرح سنگ

استفاده از انواع سنگ در ساختمان سازی قدمتی به اندازه طول تاریخ دارد. بشر از دوران غار نشینی از سنگ ها برای ساخت مسکن استفاده می کرده است. انواع سنگ مرمر، سنگ گرانیت، تراورتن و … بیشترین استفاده را در دکوراسیون داخلی دارند. با تعویض سرامیک های رنگ و رو رفته با پارکت های طرح سنگ، آمیزه ای از طراحی کلاسیک و امروزی را خواهید داشت. پارکت های طرح سنگ زیبا و چشم نواز هستند. این کفپوش بهترین انتخاب برای پارکت پذیرایی است و هماهنگی خوبی با دیگر المان های طراحی دارد.

طرح و نقش پارکت

تنوع رنگی و طرح پارکت یکی از بزرگترین مزایای آن است. پارکت لمینت به صورت تایل های مستطیل شکل تولید می شود. برای نصب این تایل ها نیازی به چسب و ملات نیست. هر قطعه به صورت کلیکی به قطعه دیگر کاملا قفل می شود. تایل های مستطیل و طرح های روی پارکت موجب دید بصری با خطوط عمودی می شوند. خطوط تکرار شونده و طرح های بی نظیر پارکت لمینت همان عنصر مهمی است که برای تغییر دکوراسیون به آن نیاز دارید.

با انتخاب پارکت پذیرایی رنگ روشن، فضا بزرگتر و بازتر دیده می شود. طرح های کرم و قهوه ای روشن بسیار محبوب هستند. اگر پذیرایی دارای پنجره های بزرگ و نورگیر خوبی است با انتخاب پارکت بلوطی تیره ، دکوراسیون لوکس تری خواهید داشت. پارکت لمینت تیره یا روشن هر دو زیبا و چشم نواز هستند اما به سلیقه خود اطمینان کنید. رنگی را که با اولین نگاه عاشقش شدید همان طرح مورد نظرتان است.

بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط
بارگذاری بیشتر توسط مدیریت سایت
بارگذاری بیشتر در مقالات پارکت
نظرات بسته شده است.

همچنین ببینید

البوم کاغذدیواری تسلا TESLA / قیمت کاغذدیواری تسلا TESLA

البوم کاغذدیواری تسلا TESLA کالکشنی از زیباترین طراح های کاغذ دیواری با طراحهای مدرن و پتی…